Wyłącznik główny zasilania


  • 2021-10-21 06:18
 

Nadchodzący sezon jesienno-zimowy dla większości motocyklistów oznacza koniec jazdy i długi postój motocykla w garażu lub parkingu podziemnym lub tradycyjnym. Motocykle jednak coraz częściej są wyposażone w różnego rodzaju akcesoria dodatkowe, montowane samodzielnie lub w serwisach np. ładowarki do telefonów, alarmy (czasem jako wyposażenie fabryczne), lub w przypadku nowoczesnych motocykli - bezkluczykowy dostęp do uruchamiania silnika.

To oznacza, że na podtrzymanie ich stale pobierana jest niewielka energia elektryczna z akumulatora. Oczywiście wszystkie te odbiorniki są tak skonstruowane, aby pobór prądu był minimalny - rzędu kilku mA, więc w przypadku sporadycznego używania motocykla (np. raz na tydzień) nie stanowi to problemu dla akumulatora.

Jednak pozostawienie motocykla na okres 2-3 miesięcy bez wsparcia ładowaniem podtrzymującym przystosowaną do tego zadania ładowarką powoduje, że nawet niewielki wypływ energii z akumulatora powoduje w tym czasie jego całkowite rozładowanie. Na takie okazje dobrym rozwiązaniem może być odkręcenie i ściągnięcie klemy z akumulatora, jednak taka operacja często wymaga demontażu kanapy (czasem zbiornika z paliwem) i użycia narzędzi.

Doskonałym i tanim rozwiązaniem tego problemu jest główny wyłącznik prądu BAAS, który na stałe zamontowany w dostępnym i ukrytym miejscu motocykla umożliwia skuteczną ochronę akumulatora poprzez rozłączenie obwodu prostym odkręceniem pokrętła wyłącznika.

UWAGA: Prąd maksymalny 160A (przez 10sek).

Szczegółowe dane na temat wyłącznika BAAS znajdują się w karcie produktu. Wyłącznik jest także wygodnym rozwiązaniem dla wszelkich innych pojazdów używanych sezonowo (łodzie, kosiarki, quady itp.)

Aby kupić osobiście udaj się do jednego z naszych przedstawicieli.

Numer katalogowy produktu: 706.01.37, cena: 84,67

Aby dowiedzieć się więcej o wyłączniku BAAS - kliknij tutaj.