Przyczyną problemów z logowaniem może być błędnie wpisywane hasło lub nazwa użytkownika. Jeśli nie pamiętasz lub nie jesteś pewien poprawności hasła, skorzystaj z opcji resetowania hasła klikając w link Nie pamiętasz hasła? znajdujący się w panelu logowania po prawej stronie.

UWAGA! Hasło nie może zawierać polskich znaków diaktrycznych!
Jeżeli Twoje hasło zawiera polskie znaki zalecamy niezwłoczną zmianę hasła za pośrednictwem powyższego rozwiązania. W przypadku dalszych problemów prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Aby poznać numer listu przewozowego należy zalogować się na swoje konto w naszym systemie.

Następnie trzeba przejść do listy faktur (ikona ), wybrać zakres dat, z których pochodzi faktura, której dotyczy list przewozowy. Na liście faktur należy kliknąć ikonę , po czym pojawi się numer listu przewozowego wraz z aktualnymi danymi trackingu przewoźnika.

Dostępność towaru w sklepie on-line MIKE jest prezentowana za pośrednictwem trójkolorowych wskaźników. Oznaczenia kolorów odnoszą się do wybranego magazynu:

- zielony - towar dostępny
- żółty - towar niedostępny na wybranym magazynie, lecz dostępny w innym lub u dostawcy
- czerwony - towar niedostępny

Aby sprawdzić dostępność na pozostałych magazynach, należy przesunąć kursor myszy na wskaźnik. Pojawi się wówczas lista naszych poszczególnych magazynów wraz z informacją o dostępnej ilości danego towaru.

Wybrany magazyn można po zalogowaniu wskazać w ustawieniach konta sklepu MIKE.

Aby poznać sprawdzić status zamówienia należy zalogować się na swoje konto w naszym systemie.

Następnie trzeba przejść do listy zamówień (ikona ), wybrać zakres dat, z których pochodzi wybrane zamówienie. W kolumnie Status widnieje informacja o aktualnym statusie danego zamówienia.

Pod tabelą z listą zamówień znajduje się objaśnienie do poszczególnych kolorów, którymi zostały oznaczone zamówienia.

Nie, nie ma możliwości domówienia towaru do wcześniej złożonego zamówienia. Zamówienie w chwili złożenia zostaje automatycznie przekazane do realizacji. W związku z tym niemożliwe jest również łączenie zamówień.

Tak, na prośbę klienta możliwe jest wystawienie dodatkowej karty klienta. Karta klienta wydawana jest odpłatnie, zgodnie z obowiązującym cennikiem. W celu zamówienia karty prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Zamówienia można składać poprzez:

- sklep internetowy www.larsson.pl,
- e-mail; pisząc na adres biuro@larsson.pl,
- osobiście; w jednej z naszych filii (adresy filii w dziale Kontakt).

Do klientów detalicznych paczki wysyłane są za zaliczeniem pocztowym. W przypadku odbioru osobistego w sklepie możliwa jest płatność gotówką lub kartą płatniczą. Nasi odbiorcy hurtowi mają dodatkową możliwość innego sposobu rozliczania się.

Tak, podając numer zamówienia, jednak nie ma możliwości rezygnacji z zamówienia towarów sprowadzanych na specjalne zamówienie przed upływem 14 dni roboczych od dnia zamówienia.

Jeśli zamówienie zostanie złożone do godziny 14:00, realizacja następuje w dniu wpłynięcia zamówienia, jeśli po godzinie 14:00 - następnego dnia roboczego.

Każde zamówienie zostanie zrealizowane oddzielną przesyłką. Zamówienia traktowane są jako osobne zlecenia, na bieżąco zatwierdzane do realizacji na magazyn i nie ma możliwości ich łączenia.

Tak, najkorzystniej będzie uprzednio złożyć zamówienie w wybranym sklepie. W przypadku naszych odbiorców hurtowych możliwy jest również odbiór towaru w magazynie wysyłkowym, po uprzednim złożeniu zamówienia poprzez sklep internetowy

Aby sprawdzić status wysłanej paczki należy zalogować się na swoje konto w naszym systemie.

Następnie trzeba przejść do listy faktur (ikona ), wybrać zakres dat, z których pochodzi faktura, której dotyczy list przewozowy. Na liście faktur należy kliknąć ikonę , po czym pojawi się numer listu przewozowego wraz z aktualnymi danymi trackingu przewoźnika.

W razie otrzymania uszkodzonej paczki, kurier ma obowiązek spisać protokół szkody. Reklamacje związane z uszkodzeniem towaru podczas transportu lub braków w przesyłce są rozpatrywane tylko na podstawie takiego protokołu.

UWAGA! Zawsze sprawdzaj stan oraz zawartość paczki w obecności kuriera! Larsson Polska zastrzega sobie prawo odrzucenia reklamacji w przypadku nie spisania wyżej wymienionego formularza.

Podejmiemy współpracę z każdą firmą, która działa w branży motoryzacyjnej.

W celu rejestracji firmy należy:

  1. Wybrać zakładkę Współpraca
  2. Wypełnić formularz zgłoszeniowy on-line
W ciągu trzech dni roboczych nastąpi pierwszy kontakt ze strony opiekuna rejonu w celu weryfikacji zgłoszenia. Po zatwierdzeniu rejestracji zostaną wysłane dane do logowanie, następnie listem poleconym dokumenty do wypełnienia.

Tak, rabaty są dostępne od razu po rejestracji i akceptacji przez naszego pracownika. Poziom rabatów na poszczególne grupy towarowe jest zależny od wielu czynników i jest widoczny po zalogowaniu przy wybranym towarze.

Należy przesłać dokument potwierdzający jakąkolwiek zmianę w postaci uaktualnionego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub oficjalne pismo z ową informacją potwierdzone pieczęcią firmy oraz podpisem.

Uwaga! W przypadku zmiany numeru NIP, należy ponownie przejść proces rejestracyjny przez formularz zgłoszeniowy w dziale Współpraca.

Aby złożyć reklamację należy z działu Do pobrania pobrać formularz reklamacji. Następnie wypełniony przesłać wraz z towarem na adres magazynu głównego:

Larsson Polska sp. z o.o. - Magazyn Główny
ul. Narwicka 21
80-557 Gdańsk

Formularz powinien zawierać informacje takie jak:

  • numer dokumentu zakupu z Larsson Polska,
  • numer towaru,
  • marka, model, rocznik i numer VIN motocykla, do którego była (lub miała być) zamontowana dana część (o ile dotyczy),
  • okoliczności w jakich nastąpiła usterka (o ile dotyczy),
  • preferowane rozpatrzenie reklamacji (wymiana, naprawa lub korekta sprzedaży).

Powyższe informacje są niezbędne do rozpatrzenia reklamacji. Ich brak może skutkować odrzuceniem reklamacji.
Przesyłka powinna zostać w widocznym miejscu oznaczona opisem REKLAMACJA.

Uwaga! Przesyłek za pobraniem nie przyjmujemy.

Aby zwrócić towar należy z działu Do pobrania pobrać formularz zwrotu. Następnie wypełniony przesłać wraz z towarem na adres magazynu głównego:

Larsson Polska sp. z o.o. - Magazyn Główny
ul. Narwicka 21
80-557 Gdańsk

Przesyłka powinna zostać w widocznym miejscu oznaczona opisem ZWROT.

Uwaga! Przesyłek za pobraniem nie przyjmujemy.

Tak, zamówienie można złożyć tylko po zalogowaniu.

Tak, chwilowy brak towaru na stanie nie powoduje blokady składania zamówień.

Na towary specjalne zazwyczaj czekamy ok. 14 dni roboczych.

W przypadku braku na magazynie wysyłkowym zamawianego towaru, czekamy do dostawy (przybliżony termin dostawy wyświetla się w momencie składania zamówienia). W sytuacjach wyjątkowych, istnieje możliwość zwrócenia się bezpośrednio do kierownika sklepu, w którym towar jest dostępny z prośbą o jednorazową wysyłkę. Decyzję o wysyłce w takiej sytuacji podejmuje kierownik sklepu.

Nie pozyskujemy do magazynu wysyłkowego towarów z magazynów w naszych filiach.

Przyczyną problemów z logowaniem może być błędnie wpisywane hasło lub nazwa użytkownika. Jeśli nie pamiętasz lub nie jesteś pewien poprawności hasła, skorzystaj z opcji resetowania hasła klikając w link Nie pamiętasz hasła? znajdujący się w panelu logowania po prawej stronie.

UWAGA! Hasło nie może zawierać polskich znaków diaktrycznych!
Jeżeli Twoje hasło zawiera polskie znaki zalecamy niezwłoczną zmianę hasła za pośrednictwem powyższego rozwiązania. W przypadku dalszych problemów prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.