Starzejące się paliwo, to problem


  • 2021-12-07 12:44
 

Jednym z podstawowych problemów z jakimi przychodzi się zmierzyć nam wiosną są poważne problemy z rozruchem silnika. Mało kto zdaje sobie sprawę, że zazwyczaj jest to związane z wodą, która pojawia się w układzie paliwowym. Ale skąd woda w baku? O tym piszemy w dalszej części tekstu.

Trudne warunki zimowania pojazdu w naszej strefie klimatycznej są podstawową przyczyną wiosennych kłopotów. Większość motocykli zimuje w chłodnych, przydomowych garażach lub przykryte plandeką na parkingach strzeżonych. Zimne noce oraz ciepłe dni, to prosta droga do kondensacji pary wodnej nie tylko na elementach nadwozia, ale również wewnątrz baku czy w gaźniku. Jak mówimy o wodzie, to w pewnym sensie powinniśmy również wspomnieć o korozji. Ta z kolei potrafi doprowadzić do poważnych awarii wszelkich podzespołów wykonanych z metalu. Starsi kierowcy nie raz doświadczali poważnych usterek silnika lub układu paliwowego właśnie w skutek korozji.

Aby skutecznie przeciwdziałać tym niepożądanym zjawiskom wystarczy kilka prostych zabiegów:

1. Przed przykryciem plandeką pojazdu na kilka miesięcy należy zatankować zbiornik do pełna.

2. Użyć specjalnego dodatku do paliwa, który przeciwdziała powstawaniu korozji całego układu paliwowego w tym korozji samego zbiornika, co w konsekwencji zapobiega powstawaniu szkodliwych depozytów w gaźnikach, na zaworach, wtryskiwaczach, świecach zapłonowych oraz komorze spalania.

W naszej ofercie można znaleźć preparat firmy Liqui Moly, przeznaczony do silników 2T i 4T. Niewielkie opakowanie 250 ml wystarcza na skuteczne zabezpieczenie 50 litrów paliwa.

Gwarantujemy, że po zastosowaniu tego preparatu wiosenne problemy z rozruchem silnika motocykla przejdą do historii.

Aby kupić osobiście udaj się do jednego z naszych przedstawicieli.

Numer katalogowy produktu: 558.84.39, cena: 64,00

Aby dowiedzieć się więcej o LM Benzin Stabilistator- kliknij tutaj.