Płyny hamulcowe JMC


  • 2018-06-21 11:32
 

Wymianę płynu hamulcowego dokonuje się w motocyklach przy okazji serwisu zacisków, pompy hamulcowej lub podczas wymiany przewodów hamulcowych. Niektórzy właściciele jednośladów, co bardzo nas cieszy, wymieniają płyn hamulcowy bez konkretnej przyczyny co dwa lata, co jest zalecane przede wszystkim przez producentów w książeczkach serwisowych, dołączonych do każdego pojazdu.

Cykliczna wymiana płynu w układzie hamulcowym jest bardzo uzasadniona, bowiem płyn hamulcowy jest niezwykle higroskopijny, co z czasem skutkuje znaczącym pogorszeniem skuteczności hamowania, zwłaszcza w przypadku motocykli sportowych lub motocykli turystycznych, używanych przy dużym obciążeniu i w gorącym klimacie.

Oferta płynów hamulcowych jest bardzo bogata. Dziś, pragniemy zwrócić uwagę na rodzinę syntetycznych płynów JMC w opakowaniach 0,25, 0,5, 1 oraz 5 litrów. Ta ostatnia pozycja może szczególnie zainteresować warsztaty, które dokonują wielu wymian podczas sezonu. Stosunek ceny do ilości w tym przypadku jest niezwykle korzystny!!! Dla warsztatów o bardzo dużym „przerobie”, oferujemy płyn hamulcowy JMC w kanistrach 20 i beczkach 60 litrów.

Podstawowe cechy:

- wrzenie na mokro: min. 170° C,
- wrzenie na sucho: min. 265° C,
- szybka reakcja układu hamulcowego w niskich temperaturach pracy,
- dobra ochrona przed zużyciem zwłaszcza w górnej temperaturze pracy układu,
- obniżona higroskopijność mieszaniny wpływa na dużą niezawodność układu hamulcowego nawet przy wydłużonych okresach między wymianami,
- możliwość mieszania płynu z innymi produktami tej samej klasy (nie mieszać z DOT 5),
- kolor: jasnożółty.

Klasyfikacje i specyfikacje:

- DOT 4 płyn hamulcowy,
- FMVSS 116,
- SAE J 1703 J 1704,
- ISO 4925.


Kraj pochodzenia: Niemcy

Aby kupić osobiście udaj się do jednego z naszych przedstawicieli.

Cena: 14,59

Aby zapoznać się z pełną ofertą płynów JMC DOT 4 - kliknij tutaj.