Paliwo też się starzeje


  • 2020-10-27 09:01
 

Jednym z podstawowych problemów z jakimi przychodzi się zmierzyć nam wiosną są poważne problemy z rozruchem silnika. Mało kto zdaje sobie sprawę, że zazwyczaj jest to związane z wodą, która pojawia się w układzie paliwowym. Ale skąd woda w baku? O tym piszemy w dalszej części tekstu.

Trudne warunki zimowania pojazdu w naszej strefie klimatycznej są podstawową przyczyną wiosennych kłopotów. Większość motocykli zimuje w chłodnych, przydomowych garażach lub przykryte plandeką na parkingach strzeżonych. Zimne noce oraz ciepłe dni to prosta droga do kondensacji pary wodnej nie tylko na elementach nadwozia, ale również wewnątrz baku czy w gaźniku. Jak mówimy o wodzie, to w pewnym sensie powinniśmy również wspomnieć o korozji. Ta z kolei potrafi doprowadzić do poważnych awarii wszelkich podzespołów wykonanych z metalu. Starsi kierowcy nie raz doświadczali poważnych usterek silnika lub układu zasilania paliwem właśnie w skutek korozji.

Aby skutecznie przeciwdziałać tym niepożądanym zjawiskom wystarczy kilka prostych zabiegów:

1.    Przed przykryciem plandeką pojazdu na kilka miesięcy należy zatankować zbiornik do pełna.
2.    Użyć specjalnego dodatku do paliwa, który przeciwdziała powstawaniu korozji całego układu paliwowego w tym korozji samego zbiornika, co w konsekwencji zapobiega powstawaniu szkodliwych depozytów w gaźnikach, na zaworach, wtryskiwaczach, świecach zapłonowych oraz komorze spalania.

W naszej ofercie można znaleźć tani preparat JMC, przeznaczony do silników 2T i 4T. Niewielkie opakowanie 200 ml wystarcza na skuteczne zabezpieczenie 40-60 litrów paliwa.

Gwarantujemy, że po zastosowaniu tego preparatu wiosenne problemy z rozruchem silnika motocykla przejdą do historii.

Aby kupić osobiście udaj się do jednego z naszych przedstawicieli.

Numer katalogowy produktu: 714.00.37, cena: 22,99

Aby zapoznać się ze szczegółami oferty na dodatek antykorozyjny JMC - kliknij tutaj.