Laser w warsztacie


  • 2022-11-29 06:04
 
UWAGA! Jest to artykuł archiwalny. Niektóre informacje takie jak ceny, lista towarów itp. mogą być już nieaktualne. Wszelkie aktualne dane znajdują się w aplikacji MIKE.

Choć wymiana łańcucha napędowego w motocyklu nie powinna być dla większości mechaników żadnym problemem, to warto „uzbroić” warsztat w kilka bardzo pomocnych narzędzi, które pozwolą niedoświadczonemu mechanikowi uniknąć kilku podstawowych błędów, skutkującymi wyraźnemu skróceniu żywotności całego układu napędowego.

Niezadowolenie klienta w wielu przypadkach wydaje się być wielce uzasadnione. Ma to miejsce głównie w wyniku niezachowania właściwego pozycjonowania tylnego koła względem przedniej zębatki. Coś co „na oko” wydaje się być precyzyjnie ustawione, po dokonaniu weryfikacji za pomocą właściwego urządzenia pomiarowego trzeba zazwyczaj korygować.

Właściwe ustawienie osi łańcucha ma niebagatelne znaczenie zarówno dla komfortu jazdy jak i trwałości łańcucha oraz kół zębatych.

Niezaprzeczalnie, najlepszym rozwiązaniem tego problemu jest użycie laserowego wskaźnika (liniowego lub punktowego), które pozwala znacząco skrócić czas serwisu i zweryfikować jednoznacznie i ostatecznie pracę mechanika. Wystarczy kilka sekund na przeprowadzenie pomiaru. Urządzenie jest odporne na warunki warsztatowe i terenowe. Zasilane jest typowymi bateriami guzikowymi dostępnymi w wielu miejscach.

Ktoś, kto kiedykolwiek obserwował pracę mechaników na zawodach motocyklowych potwierdzi, że właściwie wszyscy oni korzystają z podobnego wskaźnika laserowego podczas wymiany kompletu napędowego. Gdyby był to zabieg niepotrzebny zapewne by tego nie robili.

Aby kupić osobiście udaj się do jednego z naszych przedstawicieli.

Cena: od 374,98

Aby zapoznać się z urządzeniami laserowymi do łańcuchów - kliknij tutaj.