Zestawy naprawcze gaźników KEYSTER


  • 2019-06-10 09:26
 
UWAGA! Jest to artykuł archiwalny. Niektóre informacje takie jak ceny, lista towarów itp. mogą być już nieaktualne. Wszelkie aktualne dane znajdują się w aplikacji MIKE.

Pomimo wprowadzenia poważnych regulacji środowiskowych do przepisów homologacyjnych, ilość motocykli wyposażonych w gaźniki jest nadal bardzo pokaźna. Co więcej, sądząc po ilości sprzedawanych zestawów naprawczych można śmiało wnioskować, że właściciele motocykli gaźnikowych wcale nie mają zamiaru szybko się z nimi rozstać. Wręcz przeciwnie, bo rośnie zapotrzebowanie na zestawy nie tylko podstawowe, ale takie, które umożliwiają kapitalny remont gaźników. Takie właśnie produkuje japońska firma KEYSTER.

Przez ostatnie 20 lat niekwestionowanym liderem w sektorze „naprawek” do gaźników był inny japoński producent, firma TOURMAX. Niestety, oferta zestawów naprawczych tej firmy ograniczona jest jedynie do najbardziej popularnych modeli motocykli, a do tego są to jedynie zestawy podstawowe, które niestety uniemożliwiają dokonanie remontu kapitalnego gaźnika. W przypadku gaźników mocno wyeksploatowanych naprawa powierzchowna nie ma właściwie sensu, gdyż efekt jest zazwyczaj mizerny. Mechanicy od lat apelowali o wprowadzenie do obrotu bogatszych zestawów, zawierające wszystkie ruchome podzespoły, które zużywają się podczas wieloletniej eksploatacji.

Na szczęście japońska firma KEYSTER, która specjalizuje się w produkcji takich właśnie zestawów wciąż posiada w ofercie zestawy do motocykli z lat siedemdziesiątych i osiemdziesiątych, które powoli stają się rarytasami na rynku, trafiając w ręce osób, które nie żałują środków na doprowadzenie motocykla do stanu niemal idealnego. Zestawy naprawcze są rzeczywiście bardzo bogate. Oprócz uszczelki komory pływakowej znajdziemy tam dużo więcej elementów, które do tej pory spędzały sen z oczu mechanikom, gdyż sieć dystrybucji części oryginalnych zazwyczaj wycofała z oferty większość tych elementów kilkanaście lat temu.


KEYSTER podzielił ofertę zestawów naprawczych na:
- zestawy pełne, zawierające niemalże wszystkie elementy gaźnika,
- zestawy podstawowe, ograniczone do kilku składowych.


Mimo, że ceny zestawów pełnych mogą wydawać się wysokie, to gwarantują one, że po wymianie ich gaźnik będzie zachowywał się jak nowy. A w większości przypadków o to chodzi osobom zlecającycm ich remont.

Na fotografii przykładowy zestaw pełny do tylnego gaźnika SUZUKI VX 800 1990-1997. Pełna oferta zestawów naprawczych KEYSTER to ponad 300 pozycji.

Aby kupić osobiście udaj się do jednego z naszych przedstawicieli.


Aby zapoznać się z pełną ofertą zestawów KEYSTER - kliknij tutaj.