Zębatki dualne ZF Sprockets


  • 2021-06-22 11:08
 

Historia rozwoju pomysłu na zębatki dualne jest bardzo prosta. Chęć obniżenia masy pojazdu łączyła się z koniecznością zastosowania do produkcji zębatek lekkich materiałów. Pomimo używania najlepszych dostępnych na rynku surowców i technologii nikomu nie udało się uzyskać podobnej do stali odporności na ścieranie.

Rozwiązanie było tylko jedno. Wyprodukować tyle co się da z aluminium, a resztę ze stali. Ta reszta, to wieniec z zębami, który doskonale spełnia oczekiwania kierowcy względem trwałości tylnego koła zębatego. Dodatkowo, duraluminium można dowolnie barwić za pomocą technologii anodowania, co pozwala na uatrakcyjnienie produktu finalnego.

Produkty firmy ZF Sprockets znane są od lat praktycznie w całej Europie. Docenione przez liczne teamy wyścigowe oraz przez rzesze klientów indywidualnych są znaczącą „marką zębatkową” głównie w sportach enduro/cross. Poza tym, zębatki ZF są fabrycznie montowane w motocyklach marki BETA.

Jednak w tym roku coś się zmieniło. Po zeszłorocznym znaczącym uzupełnieniu oferty o zębatki do motocykli szosowych, proporcje w sprzedaży mocno się zmieniły. Znaczący wzrost sprzedaży zębatek dualnych ZF Sprockets został wygenerowany głownie przez produkty przeznaczone właśnie do motocykli szosowych. Widać z tego, że użytkownikom tego segmentu pojazdów przypadło do gustu rozwiązanie techniczne, które wpisuje się w trend bardzo popularnego obecnie tunningu optycznego jednośladów.

Wszystkie zębatki ZF można konfigurować z łańcuchami w konfiguratorze napędowym w aplikacji MIKE. ZF Sprockets produkowane są w rozmiarach 420, 428, 520, 525 i 530. Oferta obejmuje ponad 700 modeli zębatek.

Larsson Polska jest oficjalnym dystrybutorem tej marki w Polsce. Produkcja zębatek dualnych ZF odbywa się w Polsce.

Aby kupić osobiście udaj się do jednego z naszych przedstawicieli.

Cena: od 154,00

Aby zapoznać się z pełną ofertą zębatek ZF - kliknij tutaj.