Wyłącznik główny zasilania


  • 2025-10-30 15:00
  • WP
 

Nadchodzący sezon jesienno-zimowy dla większości motocyklistów oznacza koniec jazdy i długi postój pojazdu w garażu lub na parkingu. Jednak motocykle coraz częściej są wyposażane w różnego rodzaju akcesoria dodatkowe, montowane samodzielnie lub w serwisach np. ładowarki do telefonów, alarmy (czasem jako wyposażenie fabryczne), lub w przypadku nowoczesnych motocykli - bezkluczykowy dostęp do uruchamiania silnika.

To oznacza, że na ich podtrzymanie stale pobierana jest niewielka ilość energii elektrycznej z akumulatora. Oczywiście wszystkie te odbiorniki są tak skonstruowane, aby pobór prądu był minimalny - rzędu kilku mA, więc w przypadku sporadycznego używania motocykla (np. raz na tydzień) nie stanowi to problemu dla akumulatora.

Jednak pozostawienie motocykla na okres ponad miesiąca bez wsparcia ładowaniem podtrzymującym przystosowaną do tego zadania ładowarką powoduje, że nawet niewielki „wypływ energii” z akumulatora spowoduje w tym czasie jego całkowite rozładowanie. Na takie okazje dobrym rozwiązaniem może być odkręcenie i ściągnięcie klemy z akumulatora, jednak taka operacja często wymaga demontażu kanapy (czasem podniesienia zbiornika z paliwem) i użycia narzędzi.

Doskonałym i prostym rozwiązaniem tego problemu jest główny wyłącznik prądu od firmy BAAS, który na stałe zamontowany w dostępnym miejscu motocykla umożliwia skuteczną ochronę akumulatora poprzez rozłączenie obwodu prostym odkręceniem pokrętła wyłącznika.

Szczegółowe dane na temat wyłącznika BAAS, w tym sposób jego montażu, znajdują się w karcie produktu. Wyłącznik jest także wygodnym rozwiązaniem dla wszelkich innych pojazdów używanych sezonowo (łodzie, kosiarki, quady itp.)

UWAGA: Prąd maksymalny 160A (przez 10 sek).

Aby kupić osobiście udaj się do jednego z naszych przedstawicieli.

Numer katalogowy produktu: 7060137

Aby dowiedzieć się więcej o wyłączniku BAAS - kliknij tutaj.