Montażownica JMP FIX Moto


  • 2018-07-09 13:26
 

Obsługa serwisowa motocykli wymusza na wielu serwisach konieczność posiadania dość dużej ilości specjalistycznych narzędzi. Niestety, czasy gdy prowadzenie serwisu wiązało się jedynie z zakupem kilku kluczy płaskich, zestawu nasadek i kombinerek przeminęły bezpowrotnie. Obecnie, klienci oczekują obsługi kompleksowej, która odciąży ich od konieczności robienia wycieczek pomiędzy różnymi warsztatami.

W ostatnich kilku latach obserwowaliśmy ogromny wzrost zainteresowania komputerami diagnostycznymi. Wszystkim tym, którzy potrafili wykorzystywać te niezwykle przydatne narzędzie już dawno się one spłaciły. Problem w tym, że klienci wciąż oczekują szerszego zakresu napraw. Dotyczy to między innymi szeroko pojętego serwisu ogumienia. I nie ważne czy klient mieszka w dużym czy małym mieście. Wszędzie pojawia się ten sam problem: zakłady wulkanizacyjne z niechęcią podejmują się wymiany ogumienia w jednośladach. Jest kilka tego przyczyn. Najważniejsze jest to, że wulkanizacje są przygotowane do obsługi głównie opon samochodowych. Można na wymianie sporo zarobić (zwłaszcza po wprowadzeniu obowiązkowych zaworów TPMS), wymiany są powtarzalne, a klienci mniej dociekliwi jak w przypadku motocyklistów. Druga sprawa to wiedza. Nie wszyscy pracownicy wulkanizacji są świadomi, że choćby zdjęcie koła to procedura dość skomplikowana i nie można jej wykonać w 30 sekund jak ma to miejsce w przypadku dowolnego samochodu. I po trzecie, co chyba najważniejsze, przezbrojenie montażownic i przede wszystkim wyważarek zajmuje tyle czasu, że po prostu wielu wulkanizatorom nie chce się w to bawić.

Stąd pojawiła się potrzeba dostarczenia do warsztatów motocyklowych specjalnych montażownic, które będą obsługiwać małe średnice obręczy i same w sobie będą urządzeniami niewielkich rozmiarów, aby z powodzeniem pomieścić się mogły nawet w najmniejszych warsztatach.

Montażownica JMP FIX MOTO obsługuje koła motocyklowe w rozmiarach od 6 do 24 cali. Dzięki temu można wymieniać opony również w skuterach jak i bardzo popularnych obecnie quadach. Jest mała, ale posiada wszystkie elementy, w które wyposaża się klasyczne, duże montażownice przeznaczone do obsługi kół samochodowych.

Pamiętajmy, że doświadczony mechanik motocyklowy, może wykryć przy okazji wymiany opon różnego typu inne wadliwe elementy jak choćby zużyte łożyska osi albo zniszczone gumy zabieraka. Z doświadczenia wiemy, że klient, któremu pokaże się problem z łożyskami zazwyczaj nie odwraca wzroku w inną stronę i decyduje się na ich wymianę.

Podstawowe dane techniczne:

- Wymiary pierścienia zaciskowego: 6-24 "
- Max. średnica koła: 1,040mm (41")
- Max. szerokość koła: 355mm (14")
- Ciśnienie robocze: 8-10bar
- Zasilanie: 220 V (1faza)
- Kabel zasilający / silnik: 0,75 / 0,55 / 1,1kW
- Max. moment obrotowy (stół obrotowy): 1,078Nm
- Wymiary: 96x76x93cm
- Poziom hałasu podczas pracy: 75dB.


W zakładce „Załączniki” można znaleźć instrukcję montażu i obsługi montażownicy. Produkt posiada deklarację CE i jest dostarczany na palecie. Koszt transportu na terenie kraju – 100 PLN netto. Dostępne są liczne części zamienne oraz akcesoria dodatkowe.

Aby kupić osobiście udaj się do jednego z naszych przedstawicieli.

Numer katalogowy produktu: 6770308, cena: 3999,00 netto.

Aby dowiedzieć się więcej o montażownicy JMP - kliknij tutaj.