Król wszystkich łańcuchów


  • 2019-04-25 15:15
 

Są łańcuchy i... jest RK ZXW. Najmocniejszy, jedyny w swoim rodzaju. Stworzony do rzeczy niemożliwych takich jak wyścigi na wyspie Man. Bezkonkurencyjny w swojej klasie. Trafiający na pierwszy montaż do motocykli, których moce potrafią zawrócić w głowie nawet najbardziej odpornym. Wprowadzony do obrotu raptem rok temu, a już dziś możemy powiedzieć, że łańcuch ten zapisze się w historii na lata.

Okazuje się, że stworzenie łańcucha na miarę potrzeb najbardziej wymagających użytkowników jednośladów nie jest w cale takie proste. Oprócz środków na badania trzeba mieć odpowiednie, zyskane na torach wyścigowych doświadczenie. Japońska firma RK takowe zdobywała latami, wprowadzając nowinki techniczne najpierw do sportu, aby poddawać je maksymalnym obciążeniom, które trudno "sprowokować" podczas jazdy ulicznej.  Potem, gdy wszystko było już jasne, wprowadzali swoje produkty do fabryk motocykli, które montowały je w niezliczonej ilości modeli motocykli. Chwilę później, te same łańcuchy trafiały na rynek jako zamienniki łańcucha oryginalnego.

Tak też było z ZXW, flagowym łańcuchem firmy RK, który po serii kilkuletnich testów, jako anonimowy łańcuch napędowy, trafił w końcu jako wyposażenie fabryczne do takich motocykli jak: Honda CB1000R, Suzuki HAYABUSA, GSX-S1000 i wielu innych.

Można by pokusić się na opinię, że gdyby ktoś wymyślił niezniszczalne zębatki, to zamontowanie ich razem z XW-ringowym łańcuchem RK ZXW pozwoliłoby przejechać świat bez konieczności wymiany zestawu napędowego.

Łańcuchy RK ZXW są dostępne w rozmiarach 520, 525 i 530 w kolorze naturalnym, złotym i (najbardziej popularnym) czarnym.

Łańcuchy sa przyporządkowane do motocykli. Są też opcją do wyboru w konfiguratorze napędowym w aplikacji MIKE.