Szukaj towaru




Ładowanie danych...
proste

Szukaj wg motocykla




Ładowanie danych...
Moje motocykle:

Kategorie

 

Szybkie logowanie

Identyfikator:

Login ID

 

Hasło:

Password

 
 

Opcje

Podgląd schowka

Schowek dostępny po zalogowaniu.

 

Ostatnio oglądane

Firma

Siedziba spółki mieści się w Gdańsku pod adresem:

Larsson Polska sp. z o.o.
ul. Narwicka 21
80-557 Gdańsk

VII Wydział Gospodarczy KRS w Gdańsku
KRS 0000050821
NIP: 957-08-09-111
VAT UE: PL 9570809111
REGON: 192602632

Pozostałe dane teleadresowe można znaleźć w dziale Kontakt.

Przy płatnościach prosimy stosować indywidualne (o ile zostały przydzielone) numery rachunków zamieszczone na każdej fakturze!

Główny rachunek bankowy do wpłat z tytułu sprzedaży towarów dokonywanej w siedzibie spółki oraz w filiach:
CITI Bank Handlowy w Warszawie S.A.

Konto nr: 78 1030 1117 0000 0000 8723 2018 (tylko wpłaty w PLN)

For foreign customers only

CITI Bank Handlowy w Warszawie S.A.

Account No: 56 1030 1117 0000 0000 8723 2026 (EUR only)

or

Account No: 12 1030 1117 0000 0000 8723 2042 (USD only)

SWIFT CODE: CITI PL PX


  • Rok 2013
    Mimo dość długiej i srogiej zimy sezon motocyklowy rozpoczął się bardzo obiecująco. Zaczynają przynosić efekty nasze starania o zwiększenie dostępności towarów. Większość oferty jest obecnie dostępna "od ręki". Cały czas trwają prace nad zagadnieniami logistycznymi, które zapewniają naszym stałym odbiorcom odpowiednią szybkość, lecz przede wszystkim pewność, iż zamówione towary zostaną dostarczone w dowolne miejsce w kraju w ciągu najdalej 24 godzin.

    Na początku roku staliśmy się oficjalnym importerem do Polski środków smarnych firmy MOTUL. Mniej więcej w tym samym czasie wydaliśmy nasz kolejny katalog tematyczny, tym razem poświęcony w całości lusterkom, kierownicom i osprzętowi kierownicy. Pod koniec lipca ukazał się kolejny katalog, który podsumowuje naszą całą ofertę podzespołów do naprawy motocykli klasy enduro/cross.

    Wciąż powiększana jest oferta. Co tydzień na magazynie przybywa około 100 nowych pozycji. Spółka zatrudnia 29 osób.

    W całym 2013 roku magazyn główny zrealizował ponad 60 tys. zamówień, co stanowi wzrost r/r o blisko 20%.
  • Rok 2012
    Rok 2012 to czas ogromnych zmian asortymentowych. Wiosną oddaliśmy w ręce naszych kontrahentów katalog poświęcony wyłącznie skuterom. Na ponad 400 stronach katalogu udało się zgromadzić i zaprezentować ofertę części skierowaną do tego dość interesującego segmentu rynku jednośladów. Kilka miesięcy później ukazał się kolejny katalog. Tym razem poświęcony wyłącznie narzędziom i wyposażeniu warsztatów.

    W tym samym czasie uruchomiliśmy dla naszych klientów możliwość finansowania niektórych zakupów w drodze leasingu operacyjnego. To już trzecia usługa finansowa, która została przygotowana specjalnie dla sklepów i warsztatów motocyklowych. Oferta asortymentowa poszerzyła się r/r o ponad 4500 nowych pozycji. Wśród nich, blisko 30% stanowiły części zamienne do skuterów, głównie japońskich i europejskich.
  • Rok 2011
    Nowy rok witamy wraz z nową edycją katalogu Larsson 2011/2012. Po raz pierwszy pojawiają się w tak dużej ilości części zamienne do skuterów i motorowerów. Ich oferta jest stale powiększana, co wiąże się z wprowadzeniem do naszej bazy kilkuset nowych modeli pojazdów.

    Już na początku roku baza przyporządkowań towarów do pojazdów przekroczyła 1,5 mln. rekordów, a ilość oferowanych produktów zwiększa się miesięcznie o ok. 300-400 pozycji.

    Nasze Centrum Logistyczne w Gdańsku uzyskało w tym roku pełną wydajność, co pozwoliło nam na ekspediowanie do 350 przesyłek dziennie. Ścisła współpraca z naszym głównym partnerem logistycznym firmą GLS doprowadziła do pełnej integracji systemów, a co za tym idzie zmniejszeniem ilości błędów oraz przyśpieszeniem dostaw części zamiennych do naszych klientów. W spółce jest zatrudnionych 30 osób.
  • Rok 2010
    Po wielu miesiącach przygotowań, Magazyn Główny naszej spółki dorobił się zintegrowanego systemu kontroli jakości wysyłanych przesyłek. Było to możliwe dzięki zastosowaniu technologii kodów kreskowych oraz złożonemu, elektronicznemu systemowi śledzenia zamówień naszych klientów. Po dwóch miesiącach nowego roku widać pierwsze efekty. Ilość błędnie skompletowanych i wysłanych towarów spadła o ponad 90%.

    Oferta podzespołów, jak co roku znacząco się poszerzyła, a liczba zarejestrowanych warsztatów i sklepów motocyklowych przekroczyła 2500.
  • Rok 2009
    To rok wielkich, zaplanowanych przemian w strukturze naszej spółki. Na początku roku powstaje kolejna, szósta filia w Warszawie. Jej lokalizacja została wybrana po konsultacji z naszymi głównymi odbiorcami, celem maksymalnego ułatwienia w dostępie do naszej oferty.

    W maju uruchomiliśmy nowe centrum logistyczne w Gdańsku, które pozwoli na, przede wszystkim, zwiększenie ilości składowanego towaru, ale również wpłynie korzystnie na ilość wysyłanych dziennie przesyłek, których w poprzednim roku ekspediowaliśmy dziennie ponad 150.

    Na początku czerwca uruchomiliśmy przy jednej z głównych arterii Trójmiasta największy w Polsce północnej (ponad 400 m2) sklep z akcesoriami motocyklowymi. Nowy katalog będzie liczył ponad 1200 stron.
  • Rok 2008
    Rośnie ilość naszych odbiorców oraz... dostawców. Coraz więcej producentów zabiega, aby ich towary trafiły do naszej oferty. W tym roku wprowadziliśmy ponad 1000 nowych produktów, dzięki czemu nasza oferta staje się najbogatszą ofertą w całym kraju.

    Już ponad 80% zamówień trafia do naszego systemu bezpośrednio przez sklep internetowy. Rosną ponadto jego możliwości. Średnio co 4 tygodnie wprowadzamy nowe funkcjonalności, które znacząco usprawniają proces składania zamówień przez zarejestrowane warsztaty oraz klientów detalicznych.

    Na początku roku uruchomiana została kolejna, piąta nasza filia w Poznaniu.
  • Rok 2007
    Wyraźnie odczuwamy przyrost ilości poruszających się po naszych drogach jednośladów. Nie ma dnia, aby w naszym systemie nie rejestrowała się nowa firma zajmująca się obsługą motocykli. Owocem tego jest stale zwiększająca się sprzedaż części i akcesoriów. Na prośbę naszych klientów stajemy się dystrybutorem kasków motocyklowych Aero i G-mac. Znajdują one szybko uznanie na naszym rynku stając się dobrą alternatywą dla popularnych marek kasków takich jak Nolan.

    Nasza wieloletnia współpraca w dziedzinie świec zapłonowych NGK zaowocowała uznaniem naszej firmy ich oficjalnym przedstawicielem.

    W marcu dokonaliśmy wymiany systemu magazynowego. W kwietniu uruchomiliśmy sklep internetowy z dostępem on-line do danych naszego systemu.
  • Rok 2006
    Wyjątkowo długa zima. Sezon motocyklowy rozpoczyna się tym razem dopiero w kwietniu. W maju rusza dystrybucja indywidualnych kart klienta, które są rozpowszechniane przez Sklepy Patronackie. Działa ich już w kraju 28. Gwałtowny przyrost naszych odbiorców owocuje wzrostem obrotów.

    Średnia ilość wysyłanych dziennie przesyłek przekracza 150!!! W pierwszych dniach lipca rusza nowy cennik oraz nowa oferta. W tym roku nasz katalog liczy 1000 stron.
  • Rok 2005
    Ruszyła nowa strona internetowa, umożliwiająca szybsze i bardziej efektowne przekazywanie informacji o produktach do naszych klientów. Jako główny cel na 2005 rok postawiono lepsze dopasowanie oferty do zmiennych potrzeb naszych odbiorców.

    Pojawiają się dostawcy z kraju i zagranicy oferujący swoje towary. Z roku na rok przybywa takich firm, które decydują się oddać dystrybucję części w ręce naszej firmy.

    W czerwcu pojawił się nowy katalog. Rynek natychmiast zareagował na ten fakt wzmożonymi zakupami naszych towarów.

    Listopad zaowocował decyzją o powołaniu do życia nowego projektu: Sklepy Patronackie działające pod naszym szyldem. Pierwszych efektów spodziewamy się już w przyszłym roku.
  • Rok 2004
    Rok dalszego, intensywnego rozwoju. W maju otwiera swe podwoje filia Larsson Polska w Krakowie. To milowy krok w procesie poprawy dostępu do oferowanych przez nas podzespołów. W całym kraju działają już 23 sklepy patronackie. Łączna ilość sklepów i warsztatów stale z nami współpracujących przekroczyła 1000!!! To wielki sukces i jednocześnie wyzwanie stawić czoła wielkiemu zapotrzebowaniu na części.

    Widzimy coraz większe zapotrzebowanie na towary do skuterów. Owocuje to powiększaniem oferty dla tego sektora m.in. o opony, zestawy do podnoszenia pojemności oraz tłumiki itp.
  • Rok 2003
    Liczba stron w katalogu zbliża się do 1000. Filia w Warszawie notuje rekordy popularności. Wokół jej siedziby przy ul. Górczewskiej zaczynają powstawać liczne sklepy i warsztaty motocyklowe, bazujące na oferowanych przez nas podzespołach. Nasza oferta zaczyna być zauważana również za granicą. Liczne firmy z byłych republik radzieckich zaczynają zaopatrywać się w Polsce, korzystając w dużym stopniu z naszej oferty.

    Magazyn Główny w Gdańsku przechodzi liczne przeobrażenia. Zostaje udoskonalony system informatyczny pozwalając od tej chwili na sprawniejsze zarządzanie zamówieniami i polityką zaopatrzenia.

    Uruchamiamy sklep w internecie, który natychmiast znajduje grono licznych zwolenników. Niemalże od pierwszych dni jego istnienia notujemy kilkadziesiąt zamówień dziennie od internautów z całego kraju.

    Po raz pierwszy wydajemy suplement z oponami do motocykli Bridgestone i Sava, który ku zadowoleniu zainteresowanych, kierujemy do warsztatów oponiarskich w całym kraju.
  • Rok 2002
    Obserwujemy stale rosnące zapotrzebowanie na nasze usługi. Wynikiem tego jest powołanie do życia filii w Warszawie, która znacząco odciąża Magazyn Główny od konieczności zaopatrywania firm z woj. mazowieckiego.

    W kwietniu udostępniamy naszym klientom program do składania zamówień LarssonTechnic.

    Rośnie oferta. W 2002 roku ilość oferowanych podzespołów przekracza 15 000!!! Wzrasta ilość wysyłanych przesyłek, która nierzadko przekracza 80 dziennie. Stale przyrasta ilość aktywnych klientów. Obserwujemy ogromny wzrost zainteresowania produktami do skuterów i motocykli enduro/cross.
  • Rok 2001
    To ważny okres dla życia naszej firmy. Oferta katalogowa przekracza już 10 000 pozycji, a objętość katalogu - 550 stron. Stale rośnie ilość współpracujących z nami sklepów i warsztatów. Na koniec roku ich liczba wyniosła 500. Systematycznie rozrasta się również sieć sklepów patronackich i na koniec 2001 roku wynosi 15 podmiotów.

    Załoga Larsson Polska stale się powiększa. Tworzą się w naszej firmie działy, które specjalizują się w konkretnych działaniach zmierzających do poprawy obsługi klienta.

    W połowie roku, podejmujemy decyzję o zmianie siedziby spółki na większą, wygodniejszą, a przede wszystkim umożliwiającą dalszy rozwój. Koniec roku to czas ogromnych przemian. Zmieniamy siedzibę, zmieniamy formę prawną, zmieniamy sposób przygotowywania oferty.
  • Rok 2000
    Prace nad kolejną edycją katalogu wydłużają się z uwagi na wprowadzenie do sprzedaży kolejnych 2000 pozycji. W odpowiedzi na zapotrzebowanie wprowadzamy do oferty buty motocyklowe oraz łańcuchy napędowe IRIS.

    Od początku roku zaczynają powstawać sklepy patronackie Larsson Polska, które pomagają klientom detalicznym w doborze właściwych podzespołów.
  • Rok 1999
    W lutym formalnie powstaje spółka Larsson Polska.

    W kwietniu ukazuje się katalog oferowanych przez Larsson Polska produktów. Liczy 300 stron i zawiera ofertę blisko 4000 podzespołów. Katalog wyznaczył zupełnie nowy, jak na polskie warunki, standard obsługi klienta. Zamieszczone w katalogu ceny podano w złotówkach i były one stałe przez cały okres jego obowiązywania. Liczne fotografie umożliwiały sprawniejszy dobór podzespołów przez sprzedawców w sklepach.

    Po krótkim artykule w Świecie Motocykli, posypały się zamówienia na katalog. Cały jego nakład został rozesłany w ciągu zaledwie 1,5 miesiąca.
  • Rok 1998
    W odpowiedzi na duże zapotrzebowanie rynku powstaje pomysł powołania firmy zajmującej się zabezpieczeniem podstawowych potrzeb motocyklistów w niezbędne części eksploatacyjne takie jak akumulatory, klocki hamulcowe itp.

    Pierwsze pół roku zajmuje szczegółowe opracowanie oferty, nawiązanie kontaktów handlowych z dostawcami, ustalenie kanałów dystrybucji podzespołów, poszukiwanie odpowiedniej siedziby na magazyn.